Często zadawane pytania

Personalizacja pierścionków

Data zaręczyn? Imię partnera? Dowolny tekst? Do każdego zakupu pierścionka Gelber oferujemy bezpłatne grawerowanie. Uwiecznij to, co dla Was ważne i spraw, aby zaręczyny były magiczne.

Tekst do grawerowania wpisz w uwagach do zamówienia, podczas jego składania.

Maksymalna liczba znaków do grawerowania to 30.

Zamówienie

Złożenie zamówienia na Gelber jest bardzo proste. Po włożeniu wybranego artykułu do Twojego koszyka, możesz zrealizować zamówienie. W tym celu zalecamy otwarcie konta klienta. Jako nowy klient, możesz je wygodnie założyć w czasie dokonywania zamówienia, a jednocześnie pozostać automatycznie zalogowanym(-ą). Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz w prosty sposób zalogować się, używając swoich danych użytkownika (adres e-mail, hasło). Po zalogowaniu zostaniesz pokierowany(-a) w kilku krokach przez cały proces.

Złożenie zamówienia na Gelber jest bardzo proste. Włoż produkt do koszyka i kliknij przejdź dalej. Pojawi się możliwość założenia konta klienta. Zalecamy założyć konto klienta, ponieważ będziesz mógł najłatwiej sprawdzić status przesyłki, historię swoich zamówień oraz otrzymywać rabaty, jeśli wyrazisz na to zgodę podczas zakładania konta klienta.

Jeśli wolisz, nie musisz zakładać konta klienta. Wystarczy, że przejdziesz do następnego kroku – podawania danych do wysyłki.

Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz w prosty sposób zalogować się, używając swoich danych użytkownika (adres e-mail, hasło).

Następnie zostaniesz pokierowany(-a) przez cały proces.

Oczywiście, że tak! Oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia na Gelber. Nasz specjalista od diamentów chętnie odpowie Ci na dowolne pytania.

Proces realizacji zamówienia jest podzielony na dwa etapy:

a) pierwszy etap – od momentu otrzymania zamówienia do momentu otrzymania płatności za zamówienie

b) drugi etap – od momentu otrzymania płatności za zamówienie do momentu wydania Towaru do doręczenia na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu

c) trzeci etap – transport przesyłki od Sklepu na dane wskazane przez Klienta w zamówieniu

Drugi etap trwa maksymalnie 17 dni, albo 7 dni gdy wybrano „Ekspresową Realizację” (płatną dodatkowo 300 zł).

Trzeci etap trwa 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

Całkowity i maksymalny czas liczony od momenty otrzymania zamówienia przez Sklep do momentu dostarczenia zamówienia do Klienta nie powinien przekroczyć 19 dni (albo 9 dni w przypadku wybrania „Ekspresowej Realizacji”), choć Sklep realizuje zamówienia Klientów jak najszybciej oraz słucha potrzeb Klientów (np. o wybraniu konkretnej daty doręczenia przesyłki do odbiorcy).

W celu dokonania zakupów na Gelber nie musisz zakładać konta klienta.

Nie ma minimalnej wartości zamówienia. Jedynie podczas promocji z wykorzystaniem kodu rabatowego, minimalna wartość zamówienia może być określona w warunkach promocji.

Na Gelber nie ma maksymalnej wartości zamówienia, jednakże może występować limit wysokości transakcji płatniczej online w Twoim banku lub Payu, limit wysokości zamówienia na raty lub z odroczonym terminem płatności.

Jeśli chcesz zobaczyć swoje wcześniejsze zamówienia, zaloguj się na Gelber.pl za pomocą Twojego adresu e-mail i hasła. Tam znajdziesz podsumowanie wszystkich Twoich dotychczasowych zamówień.

Anulowanie zamówienia na Gelber jest możliwe, jeśli nie zostało zlecone do produkcji. Wiemy, że w takich sytuacjach liczy się czas. Dlatego zadzwoń do nas i ustalimy czy można jeszcze anulować Twoje zamówienie. W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Zobowiązujemy się dotrzymać Twojej tajemnicy, więc zmiana adresu dostawy zamówienia jest możliwa w każdej chwili.

Jeżeli na podany wcześniej adres kurier nie mógł dostarczyć Twojej przesyłki, zostanie podjęta druga próba doręczenia, następnego dnia roboczego. Jeśli przesyłka nie zostanie wciąż odebrana, zostanie do nas zwrócona. Skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy.

Tak, produkty Gelber dostarczamy kurierem na całym Świecie, bezpiecznie zapakowane.

W przypadku dostawy zamówienia do kraju poza Unią Europejską, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, np. cło i opłaty celne. Koszt dodatkowych opłat ponosi Klient, przed odbiorem zamówienia, wg. lokalnych przepisów (w zależności od kraju, stanu, regionu).

Sklep poinformuje Klienta o wysokości cła i opłat celnych przed dokonaniem zakupu, wyłącznie na życzenie Klienta.

Sklep poinformuje Klienta o orientacyjnej wysokości cła do zapłaty najpóźniej w dniu wysyłki zamówienia do Klienta, jednakże ostateczną wysokość cła i opłat celnych poda Klientowi odpowiedni urząd, np. urząd celny.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupu. Zawiera on listę wybranych przez Ciebie produktów, adres dostawy, wybraną przez Ciebie formę płatności i dane do wpłaty.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym specjalistą od diamentów.

Jeżeli chcesz zobaczyć, czy Twoje zamówienie zostało złożone prawidłowo, sprawdź wiadomość e-mail, którą powinieneś(-nnaś) otrzymać po jego złożeniu. W niej znajdziesz podsumowanie zamówienia.

Jeżeli założyłeś(-aś) konto klienta, zaloguj się na Gelber.pl używając swojego adresu e-mail i hasła.

Jeżeli masz pytania dotyczące Twojego zamówienia lub jeżeli Twoje zamówienie nie jest poprawne, skontaktuj się z naszym specjalistą.

Płatności

Klient płaci za zamówione Towary, jednym z poniższych sposóbów do wyboru:

PRZED DOSTAWĄ:

a) przelewem bankowym on-line, kartą płatniczą online, BLIKiem lub PayPal. Płatność elektroniczna jest realizowana w systemie płatniczym Dotpay.pl.

b) przelewem bankowym zwykłym (poza systemem płatniczym DotPay.pl).

W MOMENCIE DOSTAWY:

c) „za pobraniem” gotówką. Płatność możliwa po uprzednim (przed wysyłką zamówienia) dokonaniu wpłaty zadatku w wysokości 25% wartości zamówienia brutto. Zadatek można wpłacić przelewem bankowym on-line, kartą płatniczą online lub BLIKiem (wszystkie w systemie płatniczym Dotpay.pl) albo przelewem bankowym zwykłym (poza systemem płatniczym DotPay.pl).

Sklep poinformuje Klienta wiadomością e-mail, o sumie zadatku i danych do wpłaty. Domyślnie Sklep oczekuje na zapłatę zadatku przelewem bankowym zwykłym (poza systemem płatniczym DotPay.pl). Klient ma prawo zgłosić Sklepowi chęć dokonania zapłaty zadatku poprzez system płatniczy Dotpay.pl. Po otrzymaniu takiej dyspozycji, Sklep prześle Klientowi link do płatności online, po którego użyciu można zapłacić zadatek.

Pozostałe 75% wartości zamówienia brutto Klient wpłaca gotówką przewoźnikowi w momencie odbierania przesyłki od Sklepu.

W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostawy Towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu, zapłata ceny Towarów możliwa jest jedynie w formie płatności w całości z góry.

Tak, możesz płacić za zamówienie w ratach. Więcej informacji po kontakcie z obsługą Sklepu.

Rachunek / fakturę otrzymasz drogą e-mailową, po wysłaniu Twojego zamówienia.

Tak, wystawiamy również faktury na dane firmy, z pełnym podatkiem VAT.

Niestety nie oferujemy zamówień zwolnionych od podatku.

Jeżeli wybrałeś(-aś) jako formę płatności PayU, kartę płatniczą, przelew tradycyjny lub PayPal, na podany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail, otrzymasz wiadomość, w której poinformujemy o otrzymaniu wpłaty.

Jeżeli wybrałeś(-aś) jako formę płatności „Za pobraniem”, wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 25% wartości brutto zamówienia. Po otrzymaniu wpłaty poinformujemy o jej otrzymaniu.

Pierścionki z diamentem Gelber tworzymy specjalnie na Twoje zamówienie, dlatego wymagamy zadatku. Więcej w sekcji „Kiedy mogę dokonać płatności za pobraniem?” na tej stronie.

Zaraz po zakończeniu procesu płacenia Twoja karta płatnicza zostanie obciążona środkami, które zostaną przekazane do nas.

Odrzucona płatność kartą płatniczą może mieć różne przyczyny. Najczęstszymi powodami są

– ogólne problemy techniczne

błędne imię lub nazwisko posiadacza karty płatniczej

błędny numer karty lub kod weryfikacyjny karty (CVC)

błędna data ważności karty płatniczej

Jako alternatywę polecamy płatność DotPay, przelewem tradycyjnym, PayPal.

Trzycyfrowy kod bezpieczeństwa znajdziesz na odwrocie Twojej karty płatniczej.

Każde zamówienie może być opłacone za pobraniem, jednak wymagamy wpłaty zadatku w wysokości 25% wartości brutto zamówienia. Powodem jest fakt, że pierścionki z diamentem Gelber tworzymy specjalnie na Twoje zamówienie.

Zadatek można wpłacić przelewem bankowym on-line, kartą płatniczą online lub BLIKiem (wszystkie w systemie płatniczym Dotpay.pl) albo przelewem bankowym zwykłym (poza systemem płatniczym DotPay.pl).

Sklep poinformuje Klienta wiadomością e-mail, o sumie zadatku i danych do wpłaty. Domyślnie Sklep oczekuje na zapłatę zadatku przelewem bankowym zwykłym (poza systemem płatniczym DotPay.pl). Klient ma prawo zgłosić Sklepowi chęć dokonania zapłaty zadatku poprzez system płatniczy Dotpay.pl. Po otrzymaniu takiej dyspozycji, Sklep prześle Klientowi link do płatności online, po którego użyciu można zapłacić zadatek.

Pozostałe 75% wartości zamówienia brutto Klient wpłaca gotówką przewoźnikowi w momencie odbierania przesyłki od Sklepu.

Wysyłka zamówień

0 zł dla każdej wartości zamówienia, do każdego kraju na Świecie.

Jeżeli zależy Ci na dostawie w kilka dni, wybierz Ekspresową Realizację w cenie 300 zł.

Proces realizacji zamówienia jest podzielony na dwa etapy:

a) pierwszy etap – od momentu otrzymania zamówienia do momentu otrzymania płatności za zamówienie

b) drugi etap – od momentu otrzymania płatności za zamówienie do momentu wydania Towaru do doręczenia na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu

c) trzeci etap – transport przesyłki od Sklepu na dane wskazane przez Klienta w zamówieniu

Drugi etap trwa maksymalnie 14 dni (albo 7 dni gdy wybrano „Ekspresową Realizację”).

Trzeci etap trwa 1-2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

Całkowity i maksymalny czas liczony od momenty otrzymania zamówienia przez Sklep do momentu dostarczenia zamówienia do Klienta nie powinien przekroczyć 16 dni (albo 9 dni w przypadku wybrania „Ekspresowej Realizacji”), choć Sklep realizuje zamówienia Klientów jak najszybciej oraz słucha potrzeb Klientów (np. o wybraniu konkretnej daty doręczenia przesyłki do odbiorcy).

Wysyłamy do każdego kraju na Świecie, za pomocą kuriera.

Biżuterię Gelber wysyłamy sprawdzonym i godnym zaufania kurierem FedEx.

Oczywiście, że tak. Podczas składania zamówienia podaj inny adres dostawy oraz inne dane do rachunku / faktury.

Gdy wyślemy Twoją przesyłkę, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania i numerem listu przewozowego. Skopiuj go, wejdź na stronę https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html i wklej w polu „Identyfikator śledzenia”. Dzięki niemu dowiesz się gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka, kiedy jest planowana data doręczenia oraz poznasz numer telefonu do kuriera, który będzie ją dostarczać. Zadzwoń do kuriera jeśli chcesz umówić się z nim na konkretną godzinę lub miejsce doręczenia.

Na stronie FedEx nie mogą znaleźć Twojego numeru przesyłki? Spokojnie – pojawi się on prawdopodobnie następnego dnia od nadania.

Pamiętaj – sprawdź stan wizualny przesyłki, czy nie jest uszkodzona, w momencie odbierania jej od kuriera. Jeśli podejrzewasz, że Twój pierścionek mógł również zostać uszkodzony w transporcie, postępuj krok po kroku:

1. zrób dokładne zdjęcia przesyłki

2. odmów odbioru przesyłki od przewoźnika i sporządź formularz z nim, opisując powód odmowy odbioru

3. niezwłocznie prześlij zdjęcia przesyłki i zdjęcia/skany formularza do nas, a pomożemy Ci rozwiązać sprawę jak najszybciej.

Jeżeli dostarczona przez nas biżuteria jest uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami i zareagujemy jak najszybciej możliwe.

Zwroty produktów

Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są produkowane na indywidualne zamówienie konsumenta, zawierające określenie co do istotnych parametrów finalnego produktu. W rozumieniu Artykułu 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, są produktami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi według specyfikacji konsumenta lub służącymi zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Parametry produktów oferowanych w Sklepie:

a) masa kamieni szlachetnych

b) jakość kamieni szlachetnych wg. obowiązkowych w procesie zamawiania w Sklepie kryteriów (barwa / jasność, stopień inkluzji, szlif)

c) jakość kamieni szlachetnych (nieobowiązkowe w procesie zamawiania w Sklepie kryteria), np. proporcje, polerowanie, fluorescencyjność

d) kształt kamieni szlachetnych

e) kompozycja kamieni szlachetnych, tj. sposób ich miejsce ich umieszczenia w finalnym produkcie

f) sposób wytworzenia kamieni szlachetnych (nieobowiązkowe kryterium w procesie zamawiania w Sklepie), np. naturalnie lub laboratoryjnie.

g) masa metalu szlachetnego

h) próba metalu szlachetnego

i) rozmiar

j) sposób zakończenia krawędzi materiału szlachetnego (nieobowiązkowe kryterium w procesie zamawiania w Sklepie), np. gładko zakończone (nieostre krawędzie), średnio-gładko zakończone (ostre krawędzie), ostre krawędzie.

k) grawerowanie

l) metoda grawerowania (nieobowiązkowe kryterium w procesie zamawiania w Sklepie), np. laserowe, tradycyjne

m) typografia grawerowania (nieobowiązkowe kryterium w procesie zamawiania w Sklepie), np. rodzaj czcionki

Klient będący konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepisów nie ma prawa odstąpić od umowy sprzedaży z podaniem przyczyny lub bez podania przyczyny, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zgodnie z Artykułem 38 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Rękojmia i gwarancja

Wszystkie pierścionki Gelber są objęte 2-letnią rękojmią od daty doręczenia do kupującego. Rękojmia jest korzystniejsza dla kupującego niż gwarancja, ponieważ jej warunki są określone w przepisach prawa, których Gelber.pl nie może w żadnym zakresie zmieniać na niekorzyść konsumenta. Rękojmia daje konsumentowi większą pewność posiadanych uprawnień i ułatwia dochodzenie roszczeń od przedsiębiorcy.

Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie Towaru wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem reklamacyjnym pobranym ze Sklepu i opcjonalnie dowodem zakupu w Sklepie, na adres ul. Hoveniersstraat 2, kod pocztowy: 2018, Antwerpia (Belgia), z dopiskiem: „Reklamacja – Gelber.pl”.

Reklamacje produktów

W Gelber zwracamy szczególną uwagę na jakość produktu. Jeżeli z jakiegoś powodu otrzymany produkt uległ uszkodzeniu w transporcie lub nie zgadza się z zamówieniem, masz prawo złożyć reklamację.

Skontaktuj się z nami drogą e-mailową na adres: kontakt@gelber.pl lub telefonicznie pod nr +48 22 219 57 77. Sprawdzimy co da się zrobić, aby sprostać Twoim potrzebom i poinstruujemy Cię o dalszych krokach. Zaręczyny, rocznica, czy inne wydarzenia to ważne daty, dlatego zrobimy co w naszej mocy, abyś przed tym terminem otrzymał(-a) produkt jaki zamówiłeś (-aś).

Nie musisz, ponieważ Gelber zamówi kuriera za Ciebie, na nasz koszt, na datę wspólnie ustaloną z Tobą.

Tak, w momencie otrzymania przez nas zwróconych produktów, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

Zwrot pieniędzy nastąpi na jeden z poniższych sposobów, który prosimy wskazać w formularzu reklamacji:

przelew tradycyjny na rachunek bankowy lub kartę płatniczą

PayPal

Gdy otrzymamy zwracane produkty, sprawdzimy je pod względem zgodności z powodem reklamacji. Jeżeli uznamy Twoje roszczenia za słuszne, zwrócimy Ci pieniądze w terminie 14 dni. Jeżeli Twoje roszczenia uznamy za niesłuszne, skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia sytuacji.

Konto Klienta

Polecamy Ci założyć konto klienta, ponieważ będziesz mógł najłatwiej sprawdzić status przesyłki, historię swoich zamówień oraz otrzymywać rabaty, jeśli wyrazisz na to zgodę podczas zakładania konta klienta.

Aby założyć konto klienta, kliknij na górze po prawej stronie ekranu na ikonę człowieka. Wyświetli się okno z możliwością rejestracji dla nowych klientów.

Konto klienta możesz założyć również w łatwy sposób podczas składania zamówienia.

W obu przypadkach, musisz podać Twój adres e-mail i hasło. Użyj tych danych, aby zalogować się do Twojego konta klienta.

Twoje członkostwo na Gelber jest bezpłatne.

Wejdź na swoje Konto Klienta w Gelber.pl i kliknij w „Straciłeś hasło?”. Następnie postępuj wg. instrukcji.

Skontaktuj się z nami z prośbą o usunięcie Twojego konta klienta, a my bezzwłocznie to dla Ciebie zrobimy.

Rozwiązania problemów po zakupie

Oświadczyny to moment, który powinien być idealny. W Gelber wiemy, że wybór właściwego rozmiaru pierścionka jest kluczowy. Dlatego sprawdź nasz poradnik „Jaki rozmiar pierścionka wybrać?”.

Jeśli już wiesz, że pierścionek jest za mały lub za duży, całkowicie bezpłatnie zmienimy jego rozmiar w ciągu 120 dni od daty zakupu.

Napisz do nas na adres e-mail kontakt@gelber.pl lub zadzwoń pod nr tel.+48 22 219 57 77, a pomożemy Ci tak szybko jak to możliwe, niezależnie od lokalizacji, w której znajduje się pierścionek Gelber.